In primul rand vreau sa va urez “Paste fericit!”, chiar daca pe instagram nu am ales sa fac asta prea mult. Cred ca pur si simplu nu sunt genul de persoana care sa arat asa de mult afectiunea pe care o resimt. Si de sarbatori nu reusesc sa fiu cu familia, poate si asta ma influenteaza putin in vreun fel sau altul.

Insa mama lui Yousef a fost atat de draguta incat s-a oferit sa imi trimita cozonac cu mac(cu muuult mac) cu nuca si cu nutella.

Ce m-as fi facut eu fara ea? Ca mancasem doar un avocada dimineata. haha

O iubesc.

De data asta am petrecut Pastele impreuna cu Alina, care a venit la Bucuresti, apoi am mers la rudele ei cu care nu s-a mai vazut de ceva vreme buna. Nu stiu cum reusesc de Paste sa ajung ca un intrus in casele altora si sa le mananc mancarea si prajiturile. HAHA

Imi amintesc ca anul trecut am fost tot cu Alina si Raul acasa la parintii lui si am mancat pe nesaturate tot ceea ce s-a gatit. M-am imprietenit cu toata lumea si m-am infiltrat in discutii cu persoane pe care tocmai le cunoscusem. Rad si acum, dar ma incalzeste asta oarecum, mai ales ca parintii mei nu sunt aflati in tara in aceasta perioada sau de ceva vreme… Oricum ar fi, rezulta un sentiment comod, cald si linistitor din toate aceste vizite. Ah, da, si o burtica umpluta pana la refuz. Eu chiar stiu sa spun STOP, din pacate .

Insa nici nu am apucat bine sa ajungem acasa, pe la ora 11 seara ca m-am si apucat de bagaje. La 3 si jumatate noaptea(dupa doar 2 ore de somn) a sunat alarma si am reusit sa ne mobilizam spre aeroport – aveam avion la 6 catre Disneyland Paris. YAAAY

Am ajuns in aeroportul Charles de Gaulle unde staff-ul companiei #AirFrance s-a ocupat de noi  pana la ultimele detalii, oferindu-ne informatii si vizite in toate colturile importante ale aeroportului. Si da, am ajuns astazi si in bussines lounge-ul in care ne-am delectat cu sampanie, tarte de ciocolata, creveti si paste. Asta dupa ce dimineata am devorat un burger mare cu branza. Mda, not a good day for dieting I guess.

In curand voi posta si un articol care cuprinde toate informatiile “picante” ale aeroportului, zonele cool pe care ar trebui sa le stiti cand sunteti acolo si facilitatile puse la dispozitie de catre compania #AirFrance.

Noi doar ce am ajuns la hotel si ne-am cazat, acum suntem in pat si lenevim. Hotelul e foarte dragut, suntem cazati la Disney’s NewPort Bay si abia asteptam sa se aseze mancarea si…soarele pe cer fiindca momentan ploua neintrerupt. Nu e tocmai imaginea ideala asa ca am preferat sa nu irosim inca zonele de poze, sperand ca  maine va fi mai mult soare. Sau cel putin speram sa nu mai ploua.

Dupa 2 pahare de vin poate reusim sa ne odihnim, ca somnul cu siguranta ne-a sarit. De la toata oboseala asta am inceput sa deliram (watch insta stories for more fun sessions). Nu stiu cum se face asta ca pe masina inspre hotel atipisem amandoua pe bancheta. Cred ca suntem prea entuziasmate, cred…. Cel mai probabil ne punem gala BAS de aseara si incercam sa dormim cel putin 1 ora. Avem un program intreg de bifat pentru urmatoarele 2 zile asa ca ne punem putin bateriile la incarcat, atat la propriu cat si la figurat.

Ah, uitasem sa mentionez: ne aflam intr-un press trip la Disneyland Paris alaturi de  Ovidiu Muresanu (@ovidiu_muresanu) si Cristina Rosca (crisurosca).

Ah, si off-topic – vreau sa va multumesc pentru mesajele dragute de pe instagram, in ultimul timp au venit tot mai multe din partea voastra si ma bucur foarte mult de toata sustinerea din jur. Nu stiu daca am avut ocazia sa fac acest lucru in mod oficial, dar cu siguranta am incercat, incerc si promit sa o fac in continuare, sa va raspund tuturor la mesaje.

Sunteti foate draguti.

Sending all the love back to you!